fredag 23 januari 2009

Trevlig fika

Ja idag var vi och fikade med malin och Alvin, hur mysigt som helst!
Alvin är ca tre veckor yngre än Moa men han är ändå lite större än henne, hihi... Men det är bra ju, för killar ska vara lite större än tjejer :) Dom låg så sött och sprattlade under babygymmet båda två. Vi skulle gått en runda, men det blev inte av, jag skulle hem. Tiden går fort när man har skoj! Tack för idag Malin och Alvin.
I helgen SKA jag fixa lite bilder! Det är ett måste nu!
Jo idag hittade jag en ligg del till vagnen på blocket. Så på Söndag ska vi hämta den. Moa får ju knappt plats i den trånga liggdelen ju.... Inte nu när man måste bylta på dom en massa kläder. Imorron ska Olof iväg och spela (airsoft) Jag som ville gå en runda på stan, jaja.... får väl bli i veckan, har ingen lust att springa på stan själv. Jag och Moa ska bara slappa, blir nog ett härligt bad för Moa oxå...
Sen när Olof kommer hem ska vi försöka fixa det sista i Moas rum, en tavla och lampor som ska upp, sen blir det bilder på hela rummet :) Så mysigt att vi fått iordning hennes rum. Det ska ju vara hund och katt fritt oxå, kan vara bra sen när Moa är lite mer på golvet.
Nu är det mys som gäller!
Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar