tisdag 31 mars 2009

Då försöker vi igen....

Ja då ska jag försöka mig på att skriva lite om våra dagar igen :)
Idag var det dax för gympa, pallade egentligen inte åka in. Men jag tog mig i kragen, det är ju så skönt när man väl varit där! Moa är så duktig, ligger och leker, och rullar runt. Är glad hela passen nu. Jag har dragit me en mamma från Föräldrautbildningen. Jonna och hennes lille pojk Casper, supertrevligt.
Jag längtar grymt mycket till på Lördag, då ska jag festa till det me min härliga mamma grupp =D Det ska bli jätte skoj! Får väl se hur mycke man kan dricka nu när man gått hemma ett tag, hihi... Veronika (som vi ska vara hos) kanske får ett gäng fulla odrägliga mammor liggandes över hela lägenheten, hihi!
Imorron är det dax för fika med dessa härliga mammor och deras små charmtroll. Sen efter det hoppas vi på att Olof ska vara lite ledig för att vara med oss, hoppas!
Sen hoppas vi på att träffas Malin och Alvin på Fredag, va ju jätte längesen vi sågs nu!
Var med och skriv på ang nedskärningar inom barnomsorgen i kristianstads kommun.http://www.namnlista.se/stoppa-neskarningarna-inom-barnomsorgen-i-kristianstads-kommun/
Nu får vi vä se om nån hittar tillbax till vår blogg =D

1 kommentar: