fredag 3 april 2009

Myspyskväll

Även idag blev det en runda till stan, där träffade jag pappa och älskade lille Theo. Han skiner upp så fort han ser mig, så himla härligt! Han är jätte glad för Moa oxå, ska bli skoj när dom kan busa ihop!
Det blev första kulglassen för i år, gott!! Det var ju bara ett måste när solen skiner på detta viset ju.
Moa låg i sin vagn med sin ROSA filt och sina kläder med rättså mycke ROSA på sig och har även en ROSA napp i munnen. Då kommer en äldre kvinna (tant,dam, ja va man nu vill säga) fram och pratar lite. Så säger hon; ja för det är väl en liten pojke du har där? Hihi... NÄ! =D Komiska människor. Äldre blir ju så pratglada när dom ser små, Moa smilar gärna till dom oxå, då blir man stolt över sitt lilla knyte.
Ja och idag blev de premiäråk i nya bilstolen. Hon satt så
tyst och fint och tittade ut, där kommer hon trivas toppen. Skönt! Hon börjar ju bli så stor vår lilla tjej!!

Imorron ska Olof iväg och spela soft. Det blir nog bara att jag och Moa myser hela långa dan, måste ju spara mina krafter till kvällen :) Då ska jag ju ut me härliga mammagänget *vink på er* Det ska bli mega jätte skoj! Som vi längtar efter detta =D Innan jag ska till Veronika ska jag till syrran som ska få fixa lite me mitt hår, skoj!
*älskar min fina lilla familj*

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Och grattis! =) Du vann retrobrallorna hos mig precis. Jag hittade ingen mailadress till dig så jag skriver här i stället. Om du skickar din adress till smagryn@live.se så postar jag byxorna till dig. =) Ha en trevlig kväll! Mvh Sofie på Smågryn

    SvaraRadera